wtorek, 3 września 2013

L'OREAL ELSEVE szampon nadający objętość





Wielgaśna butla szamponku z SLS właśnie dobiega końca. Dobry czas na recenzję, nie? Poznaliśmy się dosyć dobrze i chyba jesteśmy troszkę sobą znudzeni. Kupowanie kosmetyków w opakowaniach takich rozmiarów może i jest ekonomicznym rozwiązaniem, ale na pewno jest również nużące, zwłaszcza, gdy efekty nie są oszałamiające i czeka się na koniec butli…

Od producenta:
Wybierz Szampon Elsève Volume Collagène do włosów płaskich i bez objętości.
Potwierdzone rezultaty:
Uniesienie u nasady 24h*,
Długotrwale zwiększona objętość bez obciążenia.
Kolagen – uznany składnik aktywny powszechnie
stosowany w pielęgnacji twarzy ze względu na swoje
właściwości silnie ujędrniające, został wykorzystany
w formule produktu do pielęgnacji włosów, aby:
Wzmacniać strukturę włókna włosa, dodając mu witalności i objętości.
Unosić włosy u nasady dla efektu sprężystej objętości.
 *test instrumentalny po zastosowaniu szamponu, odzywki i sprayu vs. klasyczny szampon.


Moja opinia:

Opakowanie
 Plastikowy, giętki, nieprzezroczysty plastik. Nie widać ile jeszcze pozostało kosmetyku, ale w tak wielkiej butli, jaką ja miałam nie było problemu, by wyczuć to ważąc butelkę w ręce. zamykanie na klik, duża trwałość nadruków na nalepkach.


Zapach
Piękny, rześko – słodki, nie utrzymuje się długo na włosach, a szkoda, bo naprawdę mi się podoba!

Konsystencja        
W sam raz. Dość zwarta, nie spływa z dłoni ani z włosów, najlepiej podlać na głowie jeszcze troszkę wodą.  Kolor emulsji jest biały, perłowy.     


Działanie    
Szampon obficie się pieni, i przepięknie pachnie. Nie zauważyłam natomiast kompletnie efektu uniesienia włosów u nasady, a głównie o to mi chodziło, niestety nie dodał im również objętości. Na opakowaniu jest napisane, że Jestem z niego dość zadowolona jako ze środka myjącego, głównie za wydajność, choć troszkę mnie znużyło długie używanie. Moje włosy, bez odżywek, były po nim w nie najlepszej kondycji, splątane i matowe, końcówki jeszcze gorzej – rozdwajały się niemiłosiernie. Nie polecam go osobom farbującym włosy na jasny kolor, jak ja, ponieważ rozjaśnianie bardzo niszczy włosy i potrzebują one naprawdę delikatnej pielęgnacji. Nie fajnym pomysłem jest również według mnie napisanie, ze owszem, uniesienie, 24h i takie tam, ale po zastosowaniu szamponu z odżywką i sprayem i to tylko w konfrontacji z klasycznym szamponem. Nie mam pojęcia co to za klasyczny szampon był i jakie po nim efekty. Nie wierzę z góry w takie obietnice, ale w tym wypadku poczułam się jakby ktoś poddawał w wątpliwość istnienie moich szarych komórek. Eh... Niech już będzie: pięknie pachnie, dobrze się pieni, myje, czyli jako środek myjący sprawdza się przyjemnie i znakomicie, jako środek pielęgnujący i zwiększający objętość, według mnie marnie.

Skład



Cena: ok 17zł/400ml
Strona producenta [KLIK]
Produkt na stronie producenta [KLIK]
Funpage Facebook [KLIK

 

16 komentarzy:

  1. czyli taki zwykly zwyklaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no cóż to raczej było wiadomo ,ze objętości nie będzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż ja nie lubię tego typu szamponów.Dla mnie za bardzo obciążają włosy,i to pewnie za sprawą silikonów w nich zawartych.Wolę naturalne szampony jak np.z Garniera i Timotei.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki Elseve, ale po szampony sięgam sporadycznie, bo przy dłuższym kontakcie z SLS strasznie swędzi mnie skóra głowy.. Raz za kiedy nic się nie stanie. Co prawda jego funkcje pielęgnacyjne nie zostały spełnione, ale i tak przyjemnie się go używa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość ładnie pachnie, ale potrzebuję czegoś więcej...

      Usuń
  5. Lubię szampony dodające objętość, szkoda że ten nie działa w ten sposób :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kiedyś kupowałam farby do włosów tej marki, ale czemu zmieniłam na inną to nie wiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie farbowałam włosów farbą tej marki jeszcze

      Usuń
  7. kiedys kupowałam ich szampony ale żeby mnie powaliły... nic z tych rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic specjalnego. Tak jak piszesz nie spelnia oczekiwan. Producenci lubia sobie podkoloryzowac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj lubią. trzeba czytać wszystko co jest małym drukiem napisane.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...