wtorek, 16 grudnia 2014

IKAROV Olejek Jojoba








Człowiek małej wiary ze mnie. Przy testowaniu olejku arganowego jeszcze nie dojrzałam do odrzucenia kremów i zdać się całkowicie na czystą i prostą naturę. Pomimo usilnych starań nie udało mi się jednak opanować mieszanej cery ani zwiększyć w skuteczny sposób jej nawilżenia. Rarity podsunęła mi pomysł na nawilżanie olejkiem, a jako że miałam okazje podziwiać na własne oczy efekty, zgłębiłam temat i zaryzykowałam: na ponad miesiąc zrezygnowałam z kremów i stosowałam wyłącznie olejek Jojoba, który wydawał się idealnym remedium na problemy mojej buźki.



Opakowanie
30ml olejku znajduje się w plastikowej, ciemnej buteleczce, zaś ta w kartoniku. Moje opakowanie nie miało ani słowa po polsku, ale wszystkie informacje znalazłam TUTAJ. Buteleczka jest zatkana korkiem z maleńkim otworem, który pozwala na bezproblemowe wytrząśnięcie odpowiedniej ilości olejku na dłonie.
                 
Zapach
 Nie posiada

Skład
100% olejku Jojoba

Konsystencja
Oleista – szalenie wydajna: po trzech miesiącach codziennego stosowania ( 1mc 2 razy dziennie, 2mce 1-2 razy dziennie) zużyłam mniej niż pół buteleczki.




Działanie
Zwaliło mnie z nóg.

Wiadomo, że to, co producenci opisują, obiecują i zapewniają pozostaje przeważnie w sferze marzeń, zaś stosując produkt czasem więcej nam się wydaje, niż faktycznie się dzieje. Szybkość wystąpienia pierwszych widocznych efektów, ich długotrwały charakter i całkowita zmiana właściwości mojej skóry są zadziwiające.
Pierwsze pozytywne wrażenia to: natychmiastowe nawilżenie, szybkie wchłanianie się i pozostawianie minimalnego, nietłustego filmu. Po kilku godzinach możemy zauważyć, ze skóra wciąż jest tak samo świetnie nawilżona, po kilkunastu godzinach nie zmienimy zdania, nawet spacerując przy niesprzyjającej pogodzie, czy spędzając dziesięć godzin  w klimatyzowanym pomieszczeniu o minimalnej wilgotności. Nieźle, co? Najlepsze jednak dopiero przed nami: nie dalej jak po tygodniu zauważyłam, że ilość niedoskonałości bardzo się zmniejszyła. Aktualnie ze zdziwieniem przyjmuję sporadyczne ukazanie się ich, przeważnie buzia jest gładka jak stół. Używałam od dawna, regularnie czarnego mydła i  nie dokonało ono tak spektakularnego dzieła jak olejek Jojoba. Teraz mogę się cieszyć piękną, promienną skórą ze ściągniętymi, czystymi porami. Olejek ten zmniejszył również wydzielanie serum – już nie muszę biegać co dwie godziny, albo i częściej – matowić skóry. Nie jest ona idealnie matowa, raczej wygląda jakbym użyła odrobinki rozświetlacza. Nie muszę nakładać jednak podkładu ani kremu BB – koloryt jest idealnie wyrównany (jeżeli jednak mi się to zdarza, nie muszę zmywać olejku, mogę spokojnie nałożyć po kilkunastu minutach od aplikacji). Już połowa tych efektów  zadowoliłaby mnie. Tak fenomenalnego działania zupełnie nie oczekiwałam i każdego dnia nie mogę się nim nadziwić i nacieszyć. Włączyłam już do pielęgnacji inny krem, aby skóra się nie znudziła tym olejkiem, ale na separację nie jestem gotowa i nie wiem, czy kiedykolwiek będę :)





Cena: od 18,50zl/30ml (gdyby kosztował dwie stówy, byłby tego wart)

Naturpolska          Ikarov         Facebook








10 komentarzy:

  1. Ah ta Rarity! Na takie dobre rzeczy namawia : * Cieszę się, że pomysł z olejkami przypadł do gustu! oby tak dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ich kosmetyki
    Miałam oliwe z oliwek i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, to koniecznie muszę spróbować! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekty faktycznie prezentują się świetnie :) Dobrze, że jesteś zadowolona ;) Ja na razie używam kremów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w zapasie olej jojoba, ale z Etja i mam zamiar go używać na włosy, ale skoro na skórę tak dobrze działa, to może i na twarz spróbuję go poużywać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam nigdy wcześniej o tym, żeby stosować go samodzielnie a raczej o jego właściwościach jako składnik w kosmetykach :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rowniez bardzo lubie jojoba w pielegnacji skory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam kosmetyków tej firmy. Jeszcze nie znam ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w szoku i... koniecznie muszę to sprawdzić na sobie.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...