czwartek, 20 listopada 2014

ANNABELLE MINERALS róż mineralny Romantic






Zapraszam na kolejny dzień z Annabelle Minerals! Po cieniach mineralnych (KLIK) przyszedł czas na róż. Generalnie nie podobam się sobie w różach, ciężko mi dobrać odpowiedni kolor, wybrałam więc blady chłodny róż, który wydał mi się najbardziej bezpieczny. Jasny kolor, którym ciężko sobie zrobić krzywdę okazał się bardzo trafnym wyborem. Efekt który daje kojarzy mi się z reakcją skóry na mróz: subtelny, ledwie zauważalny rozświetlony rumieniec. Cos pięknego…



Opakowanie


Słoiczek identyczny jak w przypadku cieni (KLIK), nieco większych rozmiarów.
                 
Zapach
Nie posiada


Konsystencja
Identyczna jak cieni: miałka, lecz zwarta.



Działanie
Oto róż dla osób stawiających pierwsze kroki w makijażu, nie ze względu na barwę, lecz na jej transparentność, lekkie krycie i subtelność. Sądzę, że bardziej doświadczone osoby również on urzeknie.  Barwa jest bardzo delikatna, prawie niewidoczna, akcentuje jedynie realne zabarwienie skóry. Jak wiecie, kosmetyki mineralne są bardzo bezpieczne - nie uczulają, nie zapychają porów. Mam nieco problematyczną cerę na kościach policzkowych, cieszy mnie więc niezmiernie, że używając tego różu nie zauważam kolejnych niedoskonałości i zaskórników. Romantic nie jest problematyczny w nakładaniu: nie osypuje się, nie tworzy plam, kolor rozkłada się bardzo równomiernie. Sądzę, że każdy byłby z niego równie zadowolony, co ja :)








AnnabelleMinerals           Facebook
 
Cena: 39,90zł/4g
Do kupienia TUTAJ





14 komentarzy:

  1. skuszę się :) poszukuję akurat delikatnego różu

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny delikatny kolorek, podoba mi się bardzo choć sama róży nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny odcień choć ja wolę bardziej brzoskwiniowe, nie miałam jeszcze sypkiego różu

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie ma świetny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuja sie bardzo ciekawie. Rowniez lubie taki delikatny efekt, wiec z checia bym przestowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tę firmę i ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow prezentuje się pięknie :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten róż i uwielbiam ! zamówiłam sobie kiedyś próbkę i jest bardzo wydajna :) tylko,że nie ma takiego wygodnego zamknięcia.Jak mi się skończy to kupię większe opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm nie słyszałam o tej firmie ale chyba muszę się jej przyjrzeć bo wydaje się ciekawa. Piękny kolor różu.
    Zapraszamy u nas również bardzo kosmetycznie.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor ale jakoś nie przekonują mnie kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...