czwartek, 21 listopada 2013

Maleństwa od EMBRYOLISSE




Na Spotkaniu Blogujących Mam firma Embryolisse uraczyła nas takowymi próbkami. Maleńkie śliczności, bardzo ładnie opakowane. Firma nie była mi wcześniej znana, ale po wykorzystaniu tych próbek polubiłam ją. Starczyły mi na około 6 razy, ale wrażenia mam bardzo pozytywne! 



Kremik BB ma bardzo delikatny, leciutki zapach i pęcherzykową konsystencję, co widać dopiero po roztarciu. Jest średnio wydajny, ale pięknie wyrównuje koloryt i, w moim przypadku, matuje skórę bez wysuszania na kilka godzin




Krem odżywczo nawilżający ma przyjemnie gładką konsystencję, zapach identyczny jak BB. Dość dobrze nawilża i czyni skórę miękką, elastyczną, uczucie to utrzymuje się bardzo długo.
Zapraszam was no stronkę Embryolisse i ich funpage












Cena

 Krem BB 119,5zł 99,90zł/30ml

Krem odżywczo-nawilżający  75zł/75ml 



6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie było mi dane przetestować ich w normalnym rozmiarze.

      Usuń
  2. Mnie BB się nie spodobał, ale ten drugi wręcz przeciwnie. Wszystko zależy jednak od rodzaju skóry...

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie nie przypadł do gustu krem BB,za to krem był świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ceny są trochę za wysokie dla mnie :-/ Ale warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...