sobota, 19 lipca 2014

FULL MELLOW NBB lipiec 2014







Na Krakowskiej Majówce wyposażono mnie w trzy produkty pochodzące z firmy Full Mellow i przepadłam! Ich zapach i działanie rozkochał mnie w sobie absolutnie i naturalną koleją rzeczy – musiałam zamówić NBB! Lipcowe pudełko dotyczyło pielęgnacji twarzy i zrobione zostało z pomysłem. Znajduje się w nim Maseczka z błota z morza martwego 50 g, Peeling do twarzy z mango i kofeiną 50g oraz serum z witaminą C 10 ml (dodatkowo,  w związku z przedpremierowym zamówieniem, w moim pudełku znalazła się mgiełka do ciała 20ml i wosk Joyful <3). Wszystkie kosmetyki są tworzone z naturalnych składników, bez zbędnych dodatków i mają krótkie daty ważności –wrzesień, październik, styczeń, ale zbyt mocno mnie kuszą, bym się martwiła przeterminowaniem – na pewno do niego nie dojdzie :)


 




Kolejne pudełka można zamawiać TUTAJ, kosztują 49,95zł. Warto również śledzić profil na FB, by zbierać informacje na bieżąco.








42 komentarze:

  1. samo opakowanie mnie kusi strasznie , no i recenzje oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne opakowanie, ale niestety nie znam tych kosmetyków. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj śliczne i to bardzo śliczne! ;D Ciekawe jak sprawdzą się te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrazenia sa bardzo dobre :)

      Usuń
  4. Super ;) Świetne rzeczy :) Jako wielka fanka wosków- Twój bardzo mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę usunąć stary z kominka i heja!

      Usuń
  5. Kusi. Kusi, kusi, kusi. Zwłaszcza, że handmade, naturalne i z krótkimi datami :D Jakoś lubię takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dostałam pudełko na spotkaniu blogerów i również przepadłam w zapachach i tych produktach, są świetne i zastanawiam się nad zamawianiem ich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woski wygląda świetnie! :) muszę się zapoznać z tymi produktami :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham tą firmę od pierwszego użycia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe jak się sprawdzą, same opakowanie o niczym nie świadczy... niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tak było świat byłby piękny! ;)

      Usuń
  10. Nigdy wcześniej o nich nie słyszałam. Poczekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już kolejny raz o nich czytam i też chcę wypróbować! Poważnie mnie interesują! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamówiłam sierpniowe pudełko i z przyjemnością kupię również to (podobno niedługo ma być dostępne).

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo kuszące są kosmetyki Full Mellow, a opakowanie piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  14. super! też bym chciała takie pudełko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie można je ponoć jeszcze zamówić

      Usuń
  15. Nigdy wcześniej takich cudaków nie widziałam, ciekawa jestem czy moja skóra by się z nimi polubiła ? :)

    p.s.
    piękne fotki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie opinie są przychylne wśród wielu osób. Mam nadzieję, że to się nie zmieni :)

      Usuń
  16. Może skuszę sie na nie w najbliższej przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzyj pudełka na stronie, każde jest o innej tematyce, wiec na pewno trafi któreś w Twoje potrzeby :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...