środa, 30 października 2013

SYS - Dania Babci Zosi - CEBULOWA





Uwielbiam gotować! Właściwie nie rokowałam na zapaloną kucharkę, ale coś się odmieniło z czasem w mojej głowie i od kilku lat uważam kuchnię za moje miejsce przeznaczenia na domową skalę ;) Nie zawsze mam czas na przygotowywanie posiłków od podstaw, a największym problemem okazują się składniki, czasem się zdarza, że nie mam jakiegoś i trzeba wyjść na zakupy, co powoduje opóźnienia i rujnuje plan dnia. Na takie sytuacje najlepszym rozwiązaniem są gotowe dania w suchej formie. Trzeba uważać jednak na ich skład, nie zawsze jest to zakup godny zaufania. Gdy kupuję coś nowego zawsze patrzę na skład, czasem można się przerazić ile jest chemii w jedzeniu! Do tej pory nawet nie rzucałam okiem na półki z gotowymi daniami, do czasu… W moje ręce wpadła ostatnio zupa cebulowa Babci Zosi. Rzut okiem na skład:



I jak??? Nieźle, nie? Same naturalne składniki! Ciekawe jak to może smakować, z takim krótkim składem. Wzięłam się dziś za przygotowanie tej zupy dla mojej wymagającej rodziny, na wszelki wypadek z podwójnej porcji (nigdy nie wiadomo, jak apetyt dopisze). Przygotowanie banalne, zagotować, dorzucić masła, gotować 20 minut – no już prościej być nie może. Takie przygotowanie zupy cebulowej nieco mnie zaskoczyło, ponieważ ta, którą gotuję w domu zajmuje ponad dwie godziny pracy! Pierwsza skosztowana łyżka przekonała mnie, że pyszne dania nie muszą być zawsze przygotowywane  ze świeżych składników! Była świetna, idealnie doprawiona, o zdecydowanym smaku. Miłym dodatkiem jest pasternak, który jadłam pierwszy raz w życiu (w moich rejonach jest po prostu niedostępny). Do zupy przygotowałam grzanki czosnkowe: kroimy chlebek w kostkę, miksujemy czosnek z oliwą, smażymy, aż będą chrupkie i twarde – idealny dodatek do zupy cebulowej. Podwójna porcja zupa rozeszła się w mgnieniu oka i z całą pewnością nie był to jej jedyny występ w naszym domu!














Cena: 4,79zł
Do kupienia TUTAJ

12 komentarzy:

  1. Polecam również pomidorówkę i botwinkę oczywiście jeśli lubisz takie smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej jeszcze nie jadłam,ale pozostałe są również przepyszne i szybko się je gotuje.Smaczengo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też... Raz już robiłam w tym sezonie, ale z paskudnej dyni...

      Usuń
  4. Nie wiem jak oni to robią, że te zupy wymagają tak niewiele zachodu

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ich zupy, mało zachodu a efekt jak u mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię SYS szybki smaczny i zdrowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię zupę cebulową! :]

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...