wtorek, 17 czerwca 2014

NATKO Berghof Antycellulitowy żel do ciała







Preparaty antycellulitowe, to dość kontrowersyjne kosmetyki. Wszelkie znaki na niebie i ziemi mówią, że nie da się zlikwidować cellulitu bez ćwiczeń i diety, czasem i to może okazać się bezskuteczne, zaś jeżeli chodzi o stosowanie samych kosmetyków, nie ma zupełnie na co liczyć… Kosmetyki antycellulitowe mogą jednak być dobrym dopełnieniem naszych starań i zapewne przyspieszyć sprawę.




Opakowanie
Plastikowy słoik, zabezpieczony folią.

Zapach
Imbirowo – cytrusowy, świeży i orzeźwiający, lecz strzeżcie się wy, którzy zapachu imbiru nie lubicie (czyli ja).

Konsystencja
Żelowa, produkt jest transparentny.



Działanie
Ogień ;)
Nakłada się bardzo przyjemnie, początkowo nie czuć rozgrzewania, przychodzi ono powoli, lecz nieubłaganie. Grzeje bardzo mocno, im mocniej zostanie wtarty, tym lepiej będzie grzał, jeżeli jesteście rozgrzane przez upał lub sport, efekt będzie mocniejszy. Żel świetnie nawilża i natychmiastowo intensywnie wygładza. Skóra jest bardzo, bardzo gładka, miękka, miła w dotyku i napięta. Pod tym względem żel sprawuje się wręcz rewelacyjnie! Zapach jest intensywny i dla wielbicielek imbiru będzie zapewne bardzo przyjemny. Nie utrzymuje się długo na skórze i po wchłonięciu się przestaje być wyczuwalny. Czy poradził sobie z cellulitem? Nie stosowałam innej diety niż do tej pory, ani nie ruszałam się więcej niż zazwyczaj więc pod tym względem nie zanotowałam efektów, ale nie spodziewałam się ich, zaś efekt wygładzenia i napięcia skóry i tak uważam za więcej niż zadowalający.
Skusicie się, imbiromaniaczki? 







Cena: 22zł/250ml










10 komentarzy:

  1. Gdyby był dostępny stacjonarnie to pewnie tak. Przez Internet raczej nie kupię i nie wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  2. ja juz mam go obiecanego od Basi, bo jej zapach przeszkadza : p

    OdpowiedzUsuń
  3. A co by nie :) ja lubię imbir :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię zapach imbiru, dodaję go do soków. stosuję dietę więc u mnie może elekty byłyby lepiej widoczne. walczę ze swoim cellulitem :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, cellulit nie zniknie od stosowania kremów :) mi raczej ten zapach może nie podejść ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam produktu, który poradziłby sobie z cellulitem....

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Na całe szczęście, to nie mój problem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę na oczy..

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy Antycellulitowy i wyszczuplający kosmetyk do ciala to Soraya Body Diet 24. Serum wyszczuplające zawiera spalacz tłuszczu - keton malinowy, modeluje sylwetkę, wygładza cellulit i bardzo poprawia jakość skóry. Daje nieoczekiwanie dobre rezultaty, a jeszcze lepsze w połączeniu z ćwiczeniami.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...