czwartek, 11 lipca 2013

emulsja do ciała NEUTROGENA z malinką

Tak siedząc i myśląc o czym by tu napisać, czym się podzielić, dotarło do mnie, ze powinnam się chyba przedstawić za pomocą kosmetyków, którym jestem wierna od kilku lat i do których mam pełne zaufanie. Listę tę otwiera balsam do ciała marki której bezgranicznie ufam od ponad 10 lat. Mój romans z tą firmą trwa niezmiennie. Od czasu do czasu zdarzają mi się skoki w bok, jednakże niezmiennie wracam skruszona zimą... Nic, ale to NIC nie jest w stanie poradzić sobie z moją suchą zimową skórą. Produkt widoczny powyżej to resztunia po zimie.



Jak zachwala producent:

Nowość w ofercie marki NEUTROGENA® to stworzona we współpracy z dermatologami kompletna linia kosmetyków do codziennej pielęgnacji ciała NEUTROGENA® Formuła Norweska z maliną nordycką.
Produkty te, dzięki unikalnemu połączeniu Formuły Norweskiej z wyjątkowymi właściwościami maliny nordyckiej współgrają z naturalnymi procesami zachodzącymi w Twojej skórze, 3x poprawiają poziom nawilżenia skóry i intensywnie ją odżywiają.
W skład linii wchodzą odżywcze balsamy do ciała, kremy do rąk i stóp oraz sztyft do ust. Wszystkie produkty mają subtelny zapach i lekką konsystencję, która szybko się wchłania.

*indeks poziomu nawilżenia, 7 godzin po aplikacji
Cena: około 20zł za 250ml
Co ja sądzę? Producent to najskromniejsza firma na świecie. Jedyna marka na rynku do zadań specjalnych z bardzo przesuszoną skórą. Nie spotkałam się z inną tak skuteczną. Ale wróćmy do balsamu: zapach super: delikatny, świeży, konsystencja w sam raz, ani zbita ani luźna. 
niepełna pompka
Lekko się rozsmarowuje, bardzo szybko wchłania, skóra ekspresowo staje się gładka i nawilżona, efekt długo się utrzymuje.
około 10sec po zastosowaniu



Co do opakowania, to jest bardzo trwałe, nie ściera się druk, dość twarde, ale nie ma problemu, by przeciąć je nożem i wydobyć resztkę balsamu. Staram się zawsze moje kosmetyki wykończyć do ostatniej kropli, ekologiczne to i ekonomiczne. Zapomniałam dodać,że kosmetyk ten jest bardzo wydajny, jedna butelka starcza mi na całą zimę.  
składzik
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...