piątek, 14 marca 2014

TOŁPA Dermo Body, Hydro - nawilżajace mleczko regenerujące






Dawka dodatkowego nawilżenia jest w moim przypadku obowiązkowa! Zima odpuściła, więc i ja mogę sobie odpuścić w kwestii intensywnego nawilżania. Pogoda nie pozwoliła porządnie ochrzcić balsamów, których używałam w jej trakcie, ale i moja skóra ma się lepiej niż zazwyczaj po zimie. Tego mleczka Tołpa Dermo Body używałam jednak gdy zima była w pełni i potrzebowała konkretnego działania. W zasadzie to nie sądziłam, żeby mleczko poradziło sobie z zimowym wyzwaniem, skoro konkretne i tłuste balsamy zawodzą. Mleczka mają przeważnie lżejsza konsystencje i sprawdzają się dobrze przy łagodnych warunkach pogodowych. A ja dałam zimową szansę Tołpie.



Opakowanie
Plastikowa tuba z pompką, informacje nadrukowane na trwałych naklejkach. Pompka działa bez zarzutu, dając odpowiednią ilość mleczka. Całość stabilna

Zapach
Delikatny, słodkawy, przyjemny




Konsystencja
Coś pomiędzy balsamem a mleczkiem, nie bardzo wodnista, dobrze się z nią pracuje



Działanie
Mleczko ma idealną konsystencję, nie ucieka z dłoni, pompka daje odpowiednią ilość kosmetyku, zaś konsystencja sprawia, że bardzo łatwo się rozsmarowuje. Używa się go bardzo przyjemnie, szybko się wchłania i pozostawia minimalny, nietłusty film, który nie plami ubrań, a jedynie dodaje blasku skórze. Z nawilżaniem poradził sobie śpiewająco, skóra staje się po nim gładka, nawilżona i odżywiona. Nie zanotowałam również żadnych podrażnień, uczuleń, nie zapychał. Plus za wydajność, Niewielka ilość wystarczy do wsmarowania w sporą powierzchnię. Ślizga się na skórze i łatwo przemieszcza współpracując z dłońmi. Jego działanie i pozytywne wrażenia związane z używaniem go stawiają go wysoko wśród kosmetyków tego typu i gdyby nie skład pewnie zagościłby jeszcze u mnie nie raz. 



 Cena: 26,99zł 18,89zł/250ml
Do kupienia TUTAJ
Zapraszam na stronę Tołpa.pl, i na ich fanpage na Fejsie TUTAJ 

19 komentarzy:

  1. Kolejny fajny kosmetyk z Tołpy, muszę w końcu zaznajomić się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ci będą pasowały te kosmetyki... Ja się boję ich składu troche...

      Usuń
  2. mleczko jest świetne i bardzo wydajne,także polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego mleczka, ale wygląda całkiem przyjemnie, może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta tołpa to mnie ewidentnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą markę :-) teraz używam płynu pod prysznic od nich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tołpa wciąż jest mi obca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy masz czego żałować. Ich składy spędzają mi sen z powiek

      Usuń
  7. aż wstyd się przyznać, nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem fajny balsam ale ja obecnie używam balsamu passione body firmy dermika wyszczuplająco-antycellulitowego i sprawuje sie bardzo dobrze! Balsam idealnie sie wchłania, pięknie pachnie i skutecznie nawilza a do tego naprawde widoczny jest efekt wyszczuplenia - świetny produkt - polecam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...